Dia per la Salut Visual: "Mira per tu, mira por tots i totes" La Xarxa Espanyola d'Universitats Saludables commemora el dia de la seua formació amb un dia dedicat a la promoció i prevenció de la salut visual

04/11/2017 | UJI saludable

Gmail

La Xarxa Espanyola d'Universitats Saludables és una iniciativa a favor de la salut en la qual actualment participen diferents Universitats de tota Espanya. El seu objectiu és promoure la salut en l'entorn universitari, ja que són alhora centres de treball, centres educatius i institucions investigadores i transmisoras de coneixement.

Aquest 16 de Novembre, amb l'objectiu de commemorar el dia de la seua constitució com a xarxa promotora de salut, se celebrarà el dia de la Xarxa Valenciana d'Universitats Públiques Saludables sota el lema "Mira per tu, mira per tots i totes". En aquest dia es duran a terme activitats formatives, de difusió i d'intervenció centrades en la millora de la salut ocular

Les activitats que es duran a terme pretenen sensibilitzar tant a estudiants com a treballadors dels problemes visuals associats al gran ús de pantalles de visualització de dades, així com prevenir diferents alteracions visuals. A més aportaran coneixements i habilitats per a prevenir altres malalties visuals relacionades amb l'estil de vida i que es manifesten en edats més avançades.

Informació proporcionada per: Vicerectorat de Campus i Vida Saludable