UJI Saludable participa en la Setmana de Benvinguda Claus per a reduir l'estrés universitari

16/10/2016 | UJI saludable

Gmail

Claus per a reduir l'estrés universitari

Durant els dies 19 i 20, UJI Saludable participarà en la Setmana de Benvinguda

La gestió adaptativa de l'estrès s'ha mostrat com un aprenentatge bàsic per al bon acompliment estudiantil dels universitaris, així com una eina essencial que facilitarà la seua futura inserció soci-laboral com a professionals. Els estudiants han d'afrontar nombrosos estressors, com les presentacions en públic, la sobrecàrrega de tasques, el treball en equip, els exàmens o la conciliació laboral i familiar, que poden generar una resposta negativa d'estrès (distrés). No obstant açò, no sempre tenim temps per a formar-nos en aquest tipus de competències. Per aquest motiu, des d'UJI Hàbitat Saludable en col·laboració amb el Consell de l'Estudiantat es crea un espai que permeta millorar tant els coneixements, com les actituds i habilitats dels estudiants en la gestió de l'estrès dins de la seua vida acadèmica.

Informació proporcionada per: Vicerectorat de Campus i Vida Saludable