La Salut Pas a Pas

23/10/2018 | UJI saludable

Gmail

Manifest del dia de la dieta mediterrànea

La Universitat Jaume I celebra el dijous 12 de novembre de 2015 el Dia de la Xarxa Valenciana d'Universitats Públiques Saludables en el qual, sota el lema «La salut pas a pas», es duran a terme activitats vinculades amb l'activitat física i salut en els diferents campus.

UJI Saludable, amb la col·laboració de l'Equip WoNT Prevenció Psicosocial i Organitzacions Saludables, el Servei d'Esports i l'Oficina de Prevenció i Gestió Mediambiental, han organitzat per a aquesta ocasió un circuit de senderisme saludable en el campus de Riu Sec, que inclourà l'ús d'escales, amb senyalitzacions referents als beneficis per a la salut. A més, se sol·licitarà informació als participants sobre activitat física i salut amb la finalitat d'obtenir idees per a futures propostes d'actuació en la Universitat i es repartiran premis als primers participants en aconseguir la meta.

Serà necessari portar el movil per a realitzar-se selfies en determinats punts del trajecte!

Pas a Pas

Wont                    Servei Sports