Les principals accions desenvolupades per part de la Unitat d’Anàlisi i Desenvolupament en Tecnologies de la Informació en el marc de la cartera de projectes han sigut:
- Posada en producció de noves aplicacions com les actes acadèmiques, el portal SIA i les produccions científiques.
- Integració de serveis d'interoperabilitat de família nombrosa, discapacitat, certificació negativa d’estar condemnat per delictes de caràcter sexual, matrícula amb la Fundació Universitat Jaume I – Empresa, beques de menjador amb Comertel o els etitols/eSets.
- A causa dels canvis normatius s’han desenvolupat projectes per a la carrera professional, el Reglament general de protecció de dades, el CRETA, SII, FACE, PLACE, emissió de la factura electrónica, nòmines i seguretat social, etc.
- L'UJI lidera el primer projecte de les universitats valencianes per a desenvolupar una ferramenta de gestió de reunions o actes d'òrgans col·legiats (GOC).També lidera el projecte de desenvolupament d’un connector (plug-in) de gestió de drets d’autor per a l’Aula Virtual.
- L'UJI ha estat guardonada amb el premi Sapiens Projecte Cloud, pel pas de la base de dades corporativa al núvol.
A més, s’està participant en diferents projectes, com ara, l’administració electrònica o la simplificació de procediments administratius, entre d’altres.