Gestió universitària, planificació i noves tecnologies

20/07/2016 | Secretaria General
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Contractació

El Servei de Contractació i Assumptes Generals és l'encarregat de tramitar els expedients de contractació administrativa i contractació privada de gestió centralitzada, també intervé en algunes matèries relacionades amb societats mercantils i té assignades funcions relatives a assumptes generals de la Universitat.  L'any 2012 es va iniciar la implantació de mitjans electrònics en la contractació, havent-se tramitat a l'any 2015 l´'expedient de contractació OB/1/15 Obres de construcció de la Facultat de Ciències de la Salut- Fase I- Mòdul MD0 y MD1 de la Universitat Jaume I de Castelló, per un import de licitació de 17.754.120,80 euros , amb l’obligatorietat de presentació de documentació i de comunicació amb la Universitat Jaume I exclusivament per mitjans electrònics, mitjançant la plataforma VortalGOV.  Així mateix s'han tramitat 52 expedients de contractació de serveis i 19 de subministraments. A més, s'han tramitat 2 expedients per l'autorització d'ocupació temporal d'espais de l'edifici Espaitec 1 i Espaitec 2 i 1 expedient per l'arrendament de locals de l'àrea de Serveis Comuns. A l'any 2016 i fins al 12 de juliol s'han iniciat 29 expedients de serveis, 10 de subministraments.

Informació proporcionada per: Secretaria General