Programa de promoció associativa

23/09/2016 | InfoCampus
Compartir

Compartir

Linkedin
BlueSky
Facebook
Mastodon
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Programa de promoció associativa

S'han continuat desenvolupant determinades línies de treball que estan donant bons resultats.

S'ha incrementant la línia d'ajudes a la promoció de l'associacionisme universitari com a suport a les activitats que es despleguen al llarg de l'any o per al desenvolupament de projectes concrets, i s’han destinat 10.000 € per als diversos projectes. S'han donat d’alta noves associacions: Ujimotorsport. Elsa-associació de Dret, Banda de música UJI, Hermandad Castellonense de Estudiantes de Medicina, Investigadors universitaris de Castelló, Col·lectiu Universitari Jaume I per la llengua i la Cultura i Associació Cultural Gastronòmica UJI.

S'ha donat suport tècnic i assessorament a activitats organitzades des de les associacions o des dels col·lectius universitaris que tenen un públic important, i s‘han comptabilitzat 32 activitats desplegades al llarg del curs acadèmic, entre les més destacades hi ha la participació de l’estudiantat en diverses competicions nacionals i internacionals, com ara l’UJimotorsport, Motostudent, la Competició Internacional d’Arbitratge i Dret Mercantil (Moot), l’activitat 180 de creativitat, la Iparty, concerts de la banda, entre d’altres.

En el marc del XXV Aniversari es va fer l’edició especial 180º: XXV Anys d’Associacions Universitàries al mes de maig, en què es van fer les presentacions de les associacions al Jardí dels Sentits i diverses activitats paral·leles desplegades per les facultats i l'Escola que  van ser un èxit de participació (122 participants).

Participem a més a més en el grup d’experts com a grup de treball en l’Institut Valencià de la Joventut, on col·laborem en diverses iniciaves, com ara l’estudi de l’avantprojecte de llei de joventut, entre d’altres temes.