12/02/2018 | IUPA

Recurs d'imatge cannabinoides-sintetics index

Detectar consum de cannabinoides sintètics

Aquest sistema facilitaria la identificació de persones que hagen pogut fer ús d'aquest tipus de substàncies i permetria estalviar temps i diners en proves de control de drogues.

Recurs d'imatge premi-catedra-reciplasa index

Premis Càtedra Reciplasa

El termini de presentació de candidatures finalitza el 30 d’octubre de 2018.

Recurs d'imatge catedra-reciplasa index

Presentació memòria i activitats de la Càtedra Reciplasa

La Càtedra Reciplasa de Gestió de Residus Urbans de la Universitat Jaume I ha presentat avui al Menador espai cultural la memòria de les activitats realitzades durant l’any 2017 i el programa d’activitats previstes per a 2018.

Fotografia de la doctoranda i tribunal tesis-aigua index

Salinització dels aqüífers

La injecció en l'aqüífer de la Plana de Castelló dels excedents del riu Belcaire redueix considerablement la salinitat de l'aigua subterrània en la meitat meridional de l'aqüífer.

David Fabregat ha rebut el premi a la millor comunicació oral presentada en la SECyTA 2018

L’Estudiant David Fabregat Safont, becari predoctoral en el Institut Universitari de Plaguicides i Aigües (IUPA) de la Universitat Jaume I de Castelló, ha rebut el premi a la millor comunicació oral presentada en la XVIII Reunió Científica de la Societat Espanyola de Cromatografia i Tècniques Afins (SECyTA 2018), celebrada la primera setmana d’octubre a Granada, pel treball Rapid identification of synthetic cathinones in seized products taking profit of the full capabilities of triple quadrupole analyser. Aquest premi, es suma al obtingut a la millor comunicació pòster en la XVI Reunió Científica de la Societat Espanyola de Cromatografia i Tècniques Afins (SECyTA, Sevilla 2016), i al premi a la millor comunicació oral presentada en la VIII Reunió de la Societat Espanyola d’Espectrometria de Masses (SEEM-VIII, Barcelona 2017).

Recurs d'imatge residu-zero-reciplasa index

Residu Zero

Rosa García, convidada per la Càtedra Reciplasa de Gestió de Residus Urbans de l’UJI, ha impartit una conferència.

Informació proporcionada per: Institut Universitari de Plaguicides i Aigües