15/09/2016 | LABCOM

Gmail
Recurs d'imatge 2020-11-26-premisaudiovisualvalencia index

L’exalumna de l'UJI Sara Marco i el professor associat Jordi Montañana reben guardons als III Premis de l’Audiovisual Valencià

L’Acadèmia Valenciana de l'Audiovisual i l’Institut Valencià de Cultura van organitzar, el passat dissabte 21 de novembre, el lliurament dels III Premis de l’Audiovisual Valencià.

Recurs d'imatge 2020-07-15-oskarnavarro index

Els documentals "El Terrer" i "Dones de Novembre" d'Óskar Navarro i Sergi Tarín disponibles en obert

Els dos documentals ja estan disponibles per a visualitzar-los en obert en Youtube

Recurs d'imatge 2020-06-02documental_confinados index

Estrena online de [Confinados], curtmetratge documental realitzat per l'alumnat del taller de vídeo «Trastorn visual» de la Universitat Jaume I

El próximo ​miércoles 3 de juny de 2020 a les ​19 hores s'estrena [Confinados], curt documental realitzat per l'estudiantat que ha participat en el taller de vídeo «Trastorn visual» del curs 2019/2020.

Recurs d'imatge 2020-04-01-fallas37 index

“Fallas 37. El arte en Guerra” en La Festa del Curt

El curtmetratge documental “Fallas 37.El arte en Guerra", en el qual el LabCom ha col·laborat, es visionarà en obert durant La Festa del Curt.

Informació proporcionada per: Laboratori de Comunicació