Gestió de la marca online

21/01/2018 | LABCOM

Descripció

Les empreses sol·liciten a la universitat que els estudiants tinguin un coneixement professional a l'hora de gestionar la marca en el mitjà online. No és suficient manejar eines i xarxes socials, la comunicació de la marca en l'est mitjà comporta una revisió més profunda a l'hora de plantejar estratègies de comunicació en aquest mitjà que cada dia va més en auge.

Professorat

  • Cristina González Oñate
  • Carlos Fanjul Peyró
  • Alex Rubio
  • Javier Serrano Esteban
  • José Vicente Sancho Escribà
  • Francisco Jimenez Ruiz
  • Beatriz Planells Beltrán

Destinataris

  • Estudiants de grau o màster que vulguin conèixer en profunditat les possibilitats de gestionar correctament una marca en el mitjà online. Pot ser especialment interessant per a l'alumnat dels graus en Ciències de la Comunicació
  • Públic general que desitgi explorar la gestió professional de la marca online

Requisits o coneixements previs recomanables

Coneiximients en Comunicació

Dates de realització

  • 12, 13, 19 i 20 d'abril del 2018 de 15.30h a 20.30h.
  • 20 hores de formació

Crèdits reconeguts pels graus de la UJI

1

Objectius

  • Adquirir coneixements per a la correcta gestió de la marca en el mitjà online.
  • Establir estratègies de comunicació de marca adequades al mitjà online.
  • Entendre i comprendre el panorama dels Social Media des de la perspectiva professional.
  • Aplicar estratègies per a situacions de crisis en aquest mitjà.
  • Potenciar la marca a través de publicitat online.
  • Gestió i producció de continguts de marca en el mitjà online: creativitat aplicada al mitjà.
  • Adequar els valors intangibles de la marca corporativa al mitjà online.
  • Adquirir coneixements per al mesurament i l'analítica web.
  • Estudiar el perfil i el rol del community manager.

Programa

  • ESTRATÈGIA DIGITAL: Principals passos per elaborar una estratègia al mig Internet. Comportament del consumidor, tendències socials. Posicionament online, Analítica Web, Eines de mesurament, accions.
  • COMUNICACIÓ DE CRISI EN EL MITJÀ ONLINE: Gestió professional de la reputació en Internet
  • SOCIAL MITJANA: Gestió professional dels mitjans socials (Xarxes socials i Comunitats virtuals)
  • PUBLICITAT DIGITAL: Noves tendències de marca en el mitjà online, formats, estratègies i creativitat.

Metodologia i avaluació

El curs té una orientació metodològica eminentment pràctica, basada en el plantejament d'exercicis pràctics per part del professorat, que els alumnes hauran de realitzar. El professorat supervisarà aquests exercicis, avaluant el nivell de coneixements adquirits per part de l'alumnat.

L'assistència és obligatòria en un 85% per obtenir el certificat del curs.

Matrícula

Import: 60 euros
Places limitades a 60
El curs es completa per ordre de recepció de matrícules. La matrícula no es considera efectiva fins que no es confirma el pagament.

[Matrícula oberta]

Informació

Informació acadèmica:
Cristina González Oñate: onate@uji.es
Carlos Fanjul Peyró: fanjul@uji.es
Informació administrativa: Juan Plasencia: juan.plasencia@uji.es

Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16