Inscripcions obertes als cursos de formació en tecnologies audiovisuals del LABCOM

17/12/2018 | LABCOM

El Laboratori de Ciències de la Comunicació de la Universitat Jaume I (LabCom) ha obert el termini d'inscripció per als cursos de formació en tecnologies audiovisuals que s'impartiran durant el segon semestre del curs 2018/2019. En total s'ofereixen 12 cursos de fotografia, disseny, edició de vídeo i postproducció, o taules i so directe. Els cursos estan oberts a tota la societat i l'estudiantat de la UJI pot obtenir crèdits ECTS.

Cal destacar la possibilitat de matrícula per packs de cursos iniciació+avançat que permet que l'alumnat es matricule dels dos cursos alhora beneficiant-se d'un descompte i rebent un únic certificat amb el total de les hores.

L'oferta de cursos del segon semestre reedita cursos molt demandats en edicions anteriors, tots impartits per tècnics especialitzats o professionals en actiu. A més, aquest segon semestre presenta un nou curs de processament fotogràfic en Lightroom i dos cursos íntegrament dedicats a millorar les competèncias de l'alumnat en so directe i taules de so.

Informació proporcionada per: Laboratori de Comunicació