El curtmetratge “La pregunta”, el reportatge fotogràfic “Mirades en el temps” i el videojoc “Worbs” guanyadors de la IV edició del Festival Oculus Aforament complet en el Festival Oculus que es va celebrar el passat 15 de febrer acollint a un total de 75 obres

21/03/2018 | LABCOM

El Paranimf de la Universitat Jaume I ha acollit la IV edició del Festival Audiovisual Universitari Oculus al que s'han presentat un total de 75 obres en les tres categories establertes. En l'acte s'ha fet lliurament dels premis als treballs guanyadors de fotografia, producció audiovisual i videojoc, dotats d'un total de 350€ per categoria.

En la categoria de producció audiovisual el projecte guanyador ha estat “La pregunta”. El segon i tercer premi han recaigut en “Para Hunton, de Hunton” i en “Moments”, respectivament.

En la categoria de fotografia, el guardó ha estat para “Mirades en el temps” d'Irene Monteagudo Tudela. El treball “Unframed” de Pablo Calvo Zorrilla ha estat el segon guanyador i el tercer premi l'hi ha portat Mar Badal Branchadell amb el seu reportatge “Realitat”.

Finalment, en la categoria de videojocs «Worbs» s'ha alçat com a guanyador seguit pels treballs “Singularity”, que ha quedat en segon lloc, i “Gravety”, tercer guardonat.

Informació proporcionada per: Laboratori de Comunicació