Cliffhanger arrenca en col·laboració amb AVANT per generar oportunitats professionals per a estudiants amb projectes audiovisuals transmedia

21/11/2017 | LABCOM

El dimarts 21 a les 16:00h tindrà lloc Cliffhanger, un Pitching de Projectes Audiovisuals Transmedia organitzat per l'Associació Valenciana de Productors (AVANT), el Màster en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació i el Laboratori de Ciències de la Comunicació (Labcom). Tindrà lloc a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències Humanes i Socials de la Universitat Jaume I de Castelló.

Aquest esdeveniment significa una oportunitat per a totes aquelles persones de grau o màster que tinguin en ment iniciar un projecte audiovisual transmedia. Cada estudiant tindrà cinc minuts per presentar la seva idea. Després, diferents professionals de la producció audiovisual li plantejaran diverses preguntes sobre el projecte, a les quals haurà de respondre.

Els professionals convidats a aquesta sessió de visionat i mentoría són Jordi Llorca (Nakamura Films), Xavier Crespo (Dacsa Produccions), Alejandra Mora (Quatrefilms), Adam Brenes (Micrea) i Ricardo Villalba (Primera Plana).

Després de la sessió, cada autor o autora podrà buscar col·laboradors entre els assistents per engegar el seu projecte.

Informació proporcionada per: Laboratori de Comunicació