El professional d'efectes visuals, Jorge Mochón, imparteix quatre cursos de postproducció en el LABCOM

09/11/2017 | LABCOM

Jorge Mochón, una de les figures més representatives d'efectes visuals a Espanya, impartirà quatre cursos de formació en tècniques de postproducció. Aquests tallers tindran lloc al llarg d'aquest semestre en les instal·lacions del LABCOM de la Universitat Jaume I. Els alumnes podran aprendre a manejar Tova After Effects amb especial èmfasi en Motion Graphics, un dels programaris de postproducció més reconeguts en la indústria cinematogràfica internacional.

Cada curs té una durada de 10 hores i està obert tant als alumnes de la universitat, com a qualsevol altra persona interessada a aprendre a utilitzar aquest programa. El primer curs, Fonaments de Tova After Effects, que va tenir lloc els dies 26 i 27 d'octubre, es va plantejar com un curs d'introducció al programa, per després esprémer les seves possibilitats en el terreny dels efectes visuals en el de Tècniques de postproducció amb Tova After Effects, que es va realitzar el 2 i 3 de novembre. Els tallers especialitzats en Motion Graphics s'impartiran a la fi del mes de novembre, i s'estructuren en dos nivells: Fonaments de Motion Graphicsamb Tova After Effects, que es farà els dies 27 i 28 de novembre, i un altre de nivell avançat, Motion Graphics II amb After Effects, que s'impartirà els dies 30 de novembre i 1 de desembre.

Jorge Mochón ha estat llistat entre els 10 millors Certified Instructor de Tova, en 2014, i ha supervisat projectes destacats, com el curtmetratge animat Enigma del noi croqueta, guanyador d'un Goya en 2005, i la sèrie infantil Claykids.
Informació proporcionada per: Laboratori de Comunicació