El LABCOM s'estrena a l'Escola d’Estiu amb activitats de ràdio i vídeo

12/09/2016 | LABCOM

El Labcom (Laboratori de Ciències de la Comunicació) de la Universitat Jaume I ha acollit aquest curs per primera vegada activitats de l'Escola d’Estiu que es realitza a l’UJI durant dues quinzenes dels mesos de juny i juliol. Al llarg de les últimes setmanes, els xics i xiques entre 13 i 16 anys han utilitzat les instal·lacions per a realitzar diversos projectes audiovisuals.

Els i les participants de primer torn es van centrar a realitzar projectes radiofònics. Les activitats han consistit a pensar falques radiofòniques per a les quals han hagut de preparar el guió, interpretar i editar en els estudis de ràdio del LABCOM. Els alumnes han pogut experimentar de primera mà un enregistrament en instal·lacions radiofòniques professionals.

D'altra banda, els alumnes de segon torn han realitzat un videoclip al plató de televisió. En aquest cas, també han hagut d’escriure el guió, interpretar i editar en un set de chroma key, la qual cosa els ha permès treballar amb tecnologies audiovisuals capdavanteres.

El Labcom de l’UJI és un servei de la Universitat Jaume I especialitzat en tecnologies audiovisuals que dóna suport a l'activitat docent i investigadora en matèria de comunicació audiovisual dels departaments i centres de la universitat, especialment els graus en Comunicació Audiovisual, Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques i Disseny i Desenvolupament de Videojocs.

Informació proporcionada per: Laboratori de Comunicació