Isonomia presenta l’audiovisual «Dret a l'accessibilitat i la vida independent. La proposta de l'associació VIVA» 25 de juny

Isonomia

Gmail

El grup de treball sobre discapacitat de la Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I, promou l'audiovisual «Dret a l'accessibilitat i la vida independent. La proposta de l'associació VIVA», un audiovisual on l'associació VIVA dona compte de com impulsar-los.

El vídeo estarà disponible el dimarts 25 de juny, a partir de les 16.00 hores, en el Facebook del mateix Grup de Treball sobre Discapacitat Isonomia i en la Web Isonomia, en l'apartat del Grup de Treball sobre Discapacitat.

Aquest treball forma part del programa formatiu de l'Escola per a la promoció de la salut relacional, benestar i autonomia personal de les persones amb discapacitat, en l'onzena  edició.

Informació proporcionada per: Fundació Isonomia