UJI

Oberta preinscripció Màster PAU

Última modificació: 18/05/2020 | Font: cufp
  • mural grullas preinscripcio muralgrullas
    Mural 1.000 Grullas per la Pau, realitzat durant el 25 aniversari del Máster de la Pau

La preinscripció al Màster Universitari en Estudis de Pau, Conflictes i Desenvolupament està oberta, pots trobar informació detallada en aquest enllaç.

Ara més a mai, necessitem pensar en altres maneres de fer política i en altres economies possibles, amb les quals poder afrontar, per mitjans pacífics, les desigualtats econòmiques i les injustícies socials. Necessitem proposar discursos alternatius a les violències i a les guerres, enfocats des de la idea de la pau positiva. Necessitem d'una educació per a la pau, que ens ajudi a desconstruir els discursos de l'odi i de la por per a reconstruir uns altres que, tenint molt en compte la vulnerabilitat i fragilitat humana, posin tot l'èmfasi en el reconeixement, la cura, la solidaritat i la cooperació per a la transformació pacífica dels conflictes socials.

El Màster de la Pau treballa per a formar agents de pau de tota mena de perfils que siguin part activa en les alternatives per a la transformació pacífica del sofriment humà i la cura de la naturalesa. Ens encantaria que et sumessis a aquest projecte. Des de l'UJI, a Castelló, ens comprometem a oferir-te capacitació de qualitat en temes de pau, conflictes i desenvolupament de la mà de un prestigiós professorat nacional i internacional, i en el marc d'una comunitat d'estudiants interdisciplinari, intercultural i internacional.

Continuem complint el desig de fer-nos les paus; continuem construint grullas per la pau que ens ajudin a difondre  polítiques col·lectives de les cures i a erradicar la inversió de guerra!

Informació proporcionada per: Càtedra UNESCO de Filosofia per a la Pau