UJI

BECA PER A ESTUDIANTS PROCEDENTS DE PAÏSOS ESTRUCTURALMENT EMPOBRITS

Última modificació: 26/06/2020 | Font: cufp

La Generalitat Valenciana ha finançat una beca per a estudiants procedents de països estructuralment empobrits interessats a cursar el primer any del Màster Universitari en Estudis Internacionals de Pau, Conflictes i Desenvolupament de la Universitat Jaume I, durant el pròxim curs acadèmic 2020-2021, amb una dotació de 5400 €.

L'objectiu de la beca és d'oferir formació i capacitació perquè la persona beneficiària es convertisca en agent de pau i desenvolupament al seu país i comunitat d'origen.
Podeu trobar més informació sobre els requisits per a la beca, en aquest enllaç.

La data límit per a lliurar la documentació serà de deu dies hàbils, a partir de la publicació al DOGV, així que us animem a preparar la vostra sol·licitud!!

Aprofitem per a informar-vos que la segona fase de preinscripció s'inicia el dia 3 de juliol 2020, podeu trobar informació detallada aquí.

Ens veiem al setembre!

Informació proporcionada per: Càtedra UNESCO de Filosofia per a la Pau