UJI

25 Aniversari del Màster Universitari en Estudis Internacionals de Pau, Conflictes i Desenvolupament

Última modificació: 18/11/2019 | Font: cufp

Ens complau invitar-vos al 25 Aniversari del Màster de la Pau, el dijous 30 de gener de 2020.

Des de 1995 hem aconseguit crear una verdadera família de treballadors per la pau al voltant del Globus, amb qui hem compartit molts moments especials. Hem elegit el dia Escolar de la No-violència i la pau per a celebrar-ho.

La idea de l'aniversari és principalment la retrobada, un espai per a compartir les nostres vides, experiències i projectes, ampliar xarxes i continuar intercanviant coneixements. Mirar enrere, recordar els moments compartits, però també mirar endavant, considerar tantes coses que queden pendents, per a seguir creixent juntes.

La Jornada acadèmica serà el dijous 30 de gener de 2020, de 9 a 15 hores, comptarem amb un invitat estrella, el Dr. Johan Galtung, referent internacional en els estudis i investigació per la pau, i també amb un grup d'estudiants i professors per a recordar alguns d'eixos moments que han creat la nostra història comuna. Després, ho celebrarem totes juntes amb una típica paella. El dijous de vesprada, el divendres 31 i el cap de setmana, podem dedicar-ho a compartir i a realitzar un altre tipus d'activitats d'educació no formal, de caràcter lúdic i cultural, per a les que acceptem propostes.

Inscripció (data limit 15 decembre)

Informació proporcionada per: Càtedra UNESCO de Filosofia per a la Pau