Data d'inici: del 8 de febrer a l'1 de març
Durada: 10 hores de treball personal, amb tutorització i retroacció en línia
Professorat: Puri Andrés Cebrián (Centre d'Educació i Noves Tecnologies)
Lloc: Aula Virtual
Breu descripció dels objectius: Capacitar els/les assistents per a utilitzar l’Aula Virtual de l’UJI com a eina de suport a la seua tasca docent i promoure la innovació didàctica mitjançant l’ús de les noves tecnologies de la informació i la comunicació.
Prèvia inscripció a la pàgina: http://inscripcio.uji.es/
Continguts:
- Gestió de grups
- Creació automàtica basada en els grups oficials de matrícula
- Creació manual de grups reduïts de treball
- Creació d'agrupaments
- Aplicació de grups i agrupaments en activitats
- Restriccions d'accés
- Activitat de Taller
- Tipus d'avaluació: autoavaluació, avaluació d’iguals i heteroavaluació
- Estratègia d'avaluació: rúbrica i acumulativa
- Gestió de les fases del taller
- Butlletí de qualificacions
- Creació d’escales de qualificació personalitzades
- Creació de categories i elements de qualificació
- Organització de categories i elements de qualificació
- Mètodes d’agregació predefinits per als càlculs (mitjana, ponderacions, etc.)
- Fórmula condicional per a diferents convocatòries
Metodologia:
- Curs de modalitat en línia:
- Estudi dels materials a través de textos i videotutorials
- Treball pràctic de resolució d'activitats
- Tutorització mitjançant fòrum d'acompanyament i sessió de vídeotutoria grupal, amb tutorització i retroacció en línia.