31/08/2022 | SCP

L'any que la Universitat Jaume I celebrà el 15 aniversari de la seua creació es va celebrar el segon acte de reconeixement de patrocinadors, concretament el 26 de gener de 2006. Els guardons eres obres originals i indèdites de l’escultor Marcelo Díaz.

En eixos moments, sis patrocinadors estratègics que aportaven més d’1,2 milions d’euros anuals i 59 entitats patrocinadores amb una aportació superior al mig milió d’euros l’any conformaven el cercle de patrocini amb uns ingressos per a la Universitat per aquest concepte de més d’1,7 milions d’euros anuals. El rector en aquells moments, Francisco Toledo Lobo, va destacar la necessitat d’empresaris responsables per a afrontar projectes de l’UJI.