UJI

Càtedra Endavant Villarreal CF de l'Esport

Última modificació: 03/09/2018 | Font: SCP

La Càtedra Endavant, creada mitjançant un conveni entre l'UJI i el Villarreal CF en 2015, té com a objectius generals el foment de la formació, la investigació, la difusió del coneixement i la innovació en l'àmbit de l'esport d'una banda, i de l'altra, la promoció de la pràctica i la competició esportiva entre l'estudiantat universitari a través de beques formatives.

Les principals línies de treball de la càtedra són:

• Formació i ocupació: realització en conjunt d'activitats formatives i divulgatives amb orientació nacional i internacional, així com cursos, jornades i conferències sobre l'esport com, per exemple, la realització de cursos d'entrenador de futbol.
  • Beques a esportistes d'elit: programa d'ajuda a l'estudiantat esportista d'elit de l'UJI.
  • Projectes de recerca: col·laboració en el projecte«Penyagolosa Trail Saludable».
  • Comunicació: col·laboració en el Curs Superior en Comunicació i Màrqueting Esportiu i el programa radiofònic oficial Villarreal CF Ràdio que realitza íntegrament estudiantat UJI a través de Vox UJI Ràdio (FM 107.8).

Quantia anual

35.000 euros

Direcció de la Càtedra

Carlos Hernando Domingo
Dep. d'Educació i director del Servei d'Esports de l'UJI
hernando@uji.es

Càtedra Endavant Villarreal CF de l'Esport
Servei d'Esports
Universitat Jaume I
Av. de Vicent Sos Baynat s/n
12071 · Castellón de la Plana, Castellón, España

www.catedravillarrealcf.uji.es

Entitat patrocinadora

BP
El Villarreal CF, fundat en 1923, té com a objectius la participació en competicions esportives oficials de caràcter professional de la modalitat esportiva del futbol; la promoció i desenvolupament d'activitats d'una o diverses modalitats esportives i l'explotació i comercialització d'espectacles esportius, productes, i drets de tota mena vinculats o relacionats amb la modalitat esportiva, l'equip professional i els mitjans de l'equip.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions