UJI

Càtedra Ciutat de Castelló

Última modificació: 11/09/2018 | Font: SCP

La Càtedra Ciutat de Castelló sorgeix d'un conveni entre la Universitat Jaume I i l'Ajuntament de Castelló firmat al desembre de 2017.

La Càtedra té com a objectius generals el foment del talent, de la formació, de la investigació, la difusió del coneixement  i la innovació en l'àmbit geogràfic de Castelló de la Plana.

Activitats

• Cicle de Conferències "Ciutat de Castelló" (premis nobel, premis Jaume I, personalitats destacades, etc.)

• Jornades transversals sobre la ciutat de Castelló

• Establir un Premi internacional de dones investigadores

• Activitats de regeneració urbanística

• Realització d'informes tècnics i jurídics de l'UJI per a projectes de l'Ajuntament

• Accions i activitats relacionades amb el Pla estratègic de la ciutat

• Beques per a estudiants amb talent residents a Castelló de la Plana, etc.

Quantia anual

75.000 euros

Direcció de la Càtedra

Juan Ángel Lafuente Luengo
juanangel.lafuente@uji.es

Càtedra Ciutat de Castelló
Edifici Rectorat i Serveis Centrals
Av. de Vicent Sos Baynat s/n
12071 · Castelló de la Plana, Castelló, Espanya

catedraciutatdecastello@uji.es

www.catedraciutatcastello.uji.es

Entitat Patrocinadora

L'Ajuntament de Castelló és una de les més estretes entitats patrocinadores de la Universitat Jaume I. A banda de la col·laboració conjunta en nombrosos projectes, com per exemple, El Menador Espai Cultural o la col·lecció de publicacions "Univerciutat", l'Ajuntament, a banda d'aquesta Càtedra Ciutat de Castelló, signa anualment un conveni amb l'UJI per a col·laborar en la realització de diverses activitats culturals i divulgatives. Els principals àmbits de col·laboració d'aquest conveni són: la integració a la Universitat de sectors de la població amb poca tradició universitària; promoció conjunta de la Universitat i de la Ciutat, com a seu universitària; l'atracció d'estudiants universitaris perquè visquen a la ciutat de Castelló, difonent la imatge de ciutat oberta; la integració de la població estudiantil a la ciutat; i la cooperació en altres activitats d'interés mutu.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions