Jornada tècnica: «Solucions de recàrrega de vehicles elèctrics»

21/10/2021 | SCP

Gmail

Data: dijous 28 d'octubre
Hora: 10 h
Acte: jornada tècnica
Títol: «Solucions de recàrrega de vehicles elèctrics»
Entitat: Universitat Jaume I i Iberdrola
Inscripcióhttps://uji-es.zoom.us/webinar/register/WN_co8wLJPIR5u1G_Z_x-byWw

El dijous 28 d'octubre a les 10 h la Universitat Jaume I en col·laboració amb l'empresa Iberdrola organitzen la jornada tècnica: «Solucions de recàrrega de vehicles elèctrics». Aquesta jornada, per a la qual és necessari inscriure's, es realitzarà de manera virtual i es desenvoluparà de 10 a 11.30 h.

La penetració progressiva del vehicle elèctric generarà en els pròxims anys el desenvolupament d'una important infraestructura de recàrrega tant de caràcter públic com privat. Les noves instal·lacions hauran d'ajustar-se als requisits tècnics, normatius i econòmics de cada tipus d'instal·lació ja siga un edifici d'habitatges, una estació de servei, una via urbana, etc.

És objectiu d'aquesta jornada plantejar la tecnologia disponible en l'actualitat mostrant diferents solucions de recàrrega i exemples d'instal·lacions segons el tipus i condicions d'instal·lació així com difondre els incentius econòmics actualment oferits per part de l'administració.

Consulta el programa ací.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions