SCP

Gmail

L'Ajuntament de Castelló és una de les més estretes entitats patrocinadores de la Universitat Jaume I. A més de la col·laboració conjunta en nombrosos projectes, com per exemple, El Menador Espai Cultural o la col·lecció de publicacions "Univerciutat", l'Ajuntament, a més d'aquesta Càtedra Ciutat de Castelló, signa anualment un conveni amb l'UJI per a col·laborar en la realització de diverses activitats culturals i divulgatives. Els principals àmbits de col·laboració d'aquest conveni són: la integració en la Universitat de sectors de la població amb poca tradició universitària; promoció conjunta de la Universitat i de la Ciutat, com a seu universitària; l'atracció d'estudiants universitaris perquè visquen a la ciutat de Castelló, difonent la imatge de ciutat oberta; la integració de la població estudiantil a la ciutat; i la cooperació en altres activitats d'interès mutu.

Imatge 3 accio imatge3

catedraciutatcastello@uji.es