SCP

Activitats de la Càtedra RTVE de Cultura Audiovisual i Alfabetització Mediàtica

La Càtedra RTVE de Cultura Audiovisual i Alfabetització Mediàtica fomentarà el debat i la participació dels col·lectius implicats: investigadors i investigadores, docents i estudiantat – universitaris i no universitaris –, així com la col·laboració de les administracions educatives i de les associacions professionals del camp de la comunicació. Entre les activitats previstes per al bienni 2022-23, d'una banda, la Càtedra RTVE de l'UJI es proposa organitzar un seminari amb experts en alfabetització mediàtica per a avaluar la situació actual, la producció de materials videogràfics i escrits per a potenciar l'educació, així com el disseny d'activitats de formació a través de la Càtedra RTVE, dirigides especialment al professorat no universitari.

Complir amb els objectius marcats es relaciona amb accions que els complementen, concretament amb activitats de:

• Investigació: Congrés Internacional sobre Anàlisi Crítica dels Discursos Audiovisuals
  • Formació: curs de formació a distància per al professorat d'educació secundària sobre els materials desenvolupats en el marc de la Càtedra RTVE-UJI . Curs a distància per a professorat de l'assignatura “Cultura Audiovisual”.
  • Divulgació: edició de materials en vídeo sobre alfabetització mediàtica

Imatge 3 accio imatge3

catedrartve@uji.es