SCP
Compartir

Compartir

Linkedin
BlueSky
Facebook
Mastodon
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Data: 24 de setembre
Esdeveniment: Jornada
Títol: Gestió d'edificis en situacions d'emergència
Lloc: Aula Magna ESTCE
Horari: de 15.30 a 18h
Organitza: Càtedra d'Arquitectura Circular

Durant la jornada “Gestió d'Edificis en Situacions d'Emergència” organitzada per la Càtedra d'Arquitectura Circular de l'UJI, es presentaran tres punts de vista diferents sobre les actuacions realitzades al voltant de l'edifici en situacions d'emergència, com va ser el cas de la DANA del 29 d'octubre a València.

A tal efecte, s'han convidat tres ponents experts en el tema, que aportaran tres punts de vista complementaris.

Programa:

15:30 Presentació de la conferència i dels ponents convidats
15:45 “Actuació dels serveis d'emergència en situacions com la DANA”. Miguel Garcia, arquitecte tècnic, doctor en enginyeria i agent de bombers del Cos de Bombers de l'Ajuntament de València, Prevenció, Intervenció d'Emergències i Protecció Civil.
16:15 “La inspecció d'edificis després de DANA”. Vicent Civera, arquitecte tècnic, inspector y coordinador dels inspectors amb l'Institut Valencià de l'Edificació..
16:45 “Planejament urbanístic i mesures urgents per a la reconstrucció”. Fernando Renau - Cap del Servei Territorial d'Urbanisme de Castelló. Generalitat Valenciana
17:15 Taula rodona. Pregàries i preguntes

 

Retransmissió en directe

 

Video Youtube

 

Recurs d'imatge com-noticies-2025-9-2q-jornada-arquitectura index

Jornada «Gestió de l'edificació en situacions d'emergència»

La Càtedra d'Arquitectura Circular la Universitat Jaume I (UJI) ha celebrat la jornada «Gestió de l'edificació en situacions d'emergència», una trobada que ha reunit experts per a analitzar la resposta del sector de l'edificació davant catàstrofes naturals com la DANA.