SCP

Activitats de la Càtedra Altadia del Coneixement Ceràmic

El principal objectiu és recopilar, publicar i transmetre informació per a preservar els coneixements que s'han anat adquirint sobre tecnologia ceràmica. Per a això, es té la intenció de col·laborar estretament amb el Màster de Tecnologia Ceràmica, i crear una Enciclopèdia en Tecnologia Ceràmica que reculla tant els coneixements bàsics com les últimes novetats incorporades al sector. Més específicament, es pretén:

1. Identificar activitats d'interés comú per a l'empresa i la Universitat Jaume I.

2. Participar en activitats de caràcter acadèmic i de divulgació en l'àmbit de la Càtedra.

3. Impulsar accions de dinamització que milloren l'atracció de talent al sector ceràmic, en l'àmbit preuniversitari, durant l'etapa universitària i en la de postgrau.

4. Propiciar projectes relacionats amb la innovació relacionats amb el sector ceràmic en tots els seus àmbits.

Les activitats que realitza la Càtedra es poden identificar en tres grans blocs: activitats formatives, activitats d'investigació i innovació, i activitats de difusió i comunicació.

Imatge 3 accio imatge3

catedraaltadia@uji.es