Per a desenvolupar aquest estudi, el grup d'investigació necessita un mínim de 3.000 € i un pressupost òptim de 5.000 euros per a comprar tot el material necessari per a la realització de l'estudi:

• Material de seguretat (guants, ulleres i màscares).
• Reactius per a realitzar la inactivació del virus; extracció i purificació d'RNA víric.
• Reactius i material de laboratori per a dur a terme la RT-qPCR (plaques de 96 pocillos, puntes amb filtre, aigua lliure de RNAsas, etanol, trizol).

Proposta de col·laboració

Aquest estudi, a la seua dimensió òptima, necessita una aportació de 5.000 €, ja que el material per a realitzar la investigació és d'elevat cost.

Entenem que pot ser una quantitat elevada, però esperem poder arribar a aconseguir-la amb la col·laboració conjunta de la comunitat universitària, d'empreses i Institucions amb un alt compromís social, i amb el suport individual dels ciutadans i ciutadanes de la societat del nostre entorn.

Hem establit tres categories de col·laboració:

• Mecenes: aportació igual o superior a 3.000 €
  • Col·laborador: aportació igual o superior a 1.000 €