Programa de Mecenatge i Patrocini

El Programa de Mecenatge i Patrocini de la Universitat Jaume I és una iniciativa orientada a presentar, difondre i promocionar els projectes i serveis de la Universitat, amb l'objectiu d'implicar a persones, empreses i institucions en tals projectes i en el desenvolupament socioeconòmic de la nostra societat.  A través d'aquest programa l'UJI també ajuda a les empreses i institucions en el seu objectiu de ser responsables socialment. [Llegir més]

Actualitat Veure'n més
Recurs d'imatge catedra-smart-ports index

Càtedra Smart Ports

Amb aquesta nova càtedra, la primera que es crea a Espanya en l'àmbit de ports intel·ligents, l'UJI i l'Autoritat Portuària promouran a través de la investigació, la formació i la divulgació una transformació digital estratègica que faça més efectius els processos i serveis portuaris.

Recurs d'imatge catedra-sinistres-viaris index

Càtedra de Coordinació en Sinistres Viaris

La Universitat Jaume I i l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències han posat en marxa la Càtedra de Coordinació en Sinistres Viaris com a espai cooperatiu i d'innovació per a millorar la resposta davant aquests tipus de successos.

Recurs d'imatge catedra-cohesio-innovacio-territorial index

Nova Càtedra de Cohesió i Innovació Territorial

La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, i el president de la Diputació de Castelló, José Martí, han signat un conveni per a la creació de la Càtedra de Cohesió i Innovació Territorial amb l’objectiu de fomentar la docència, la investigació i la difusió del coneixement i la innovació en l’àmbit de la cohesió territorial de la província de Castelló.

Veure'n més
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions