Programa de Mecenatge i Patrocini

SCP

Gmail

El Programa de Mecenatge i Patrocini de la Universitat Jaume I és una iniciativa orientada a presentar, difondre i promocionar els projectes i serveis de la Universitat, amb l'objectiu d'implicar a persones, empreses i institucions en tals projectes i en el desenvolupament socioeconòmic de la nostra societat.  A través d'aquest programa l'UJI també ajuda a les empreses i institucions en el seu objectiu de ser responsables socialment. [Llegir més]

Actualitat Veure'n més
Recurs d'imatge acte-patrocinadors index

Acte de reconeixement a les entitats patrocinadores

La Universitat Jaume I ha realitzat l'acte de reconeixement a les entitats patrocinadores on ha agraït a les 69 empreses i institucions que formen part actualment del Cercle de Mecenatge i Patrocini de l'UJI la seua col·laboració i compromís amb la universitat pública de Castelló.

Recurs d'imatge catedra-rtve index

Càtedra RTVE de Cultura Audiovisual i Alfabetització Mediàtica

La càtedra té com a principal objectiu realitzar activitats d'investigació, formació i transferència, per a l'estudi crític i el desenvolupament de continguts audiovisuals que tinguen una aplicació directa en el camp de l'alfabetització mediàtica.

Recurs d'imatge catedra-UBE index

Càtedra UBE de Plàstics Sostenibles

La Universitat Jaume I de Castelló i UBE Corporation Europe han signat un conveni de col·laboració per a la posada en marxa de la Càtedra UBE de Plàstics Sostenibles de l'UJI, que té com a principals objectius la investigació i la divulgació en el camp de la sostenibilitat dels materials plàstics.

Veure'n més

Necessite més informació?