SCP

El Fons Beques UJI és un projecte d'ajudes impulsat per la Universitat Jaume I amb  l'objectiu de disposar de fons suficients per a atendre les necessitats o problemes que pugue tenir l'estudiantat amb problemes econòmics o situacions sobrevingudes per a continuar amb els seus estudis universitaris.

A més dels recursos propis que aportació l'UJI al Fons, es pretén sol·licitar la col·laboració de la comunitat universitària, de l'antic alumnat i amics i amigues de l'UJI, d'empreses i institucions, i de la societat en general, perquè contribuïsquen amb donacions al fons d'aquestes beques.

Les persones beneficiaries de les ajudes del Fons de Beques UJI seran estudiantat universitari que tingue pocs recursos econòmics o que patisque alguna situació sobrevinguda i que puga provocar l'abandonament dels seus estudis.

Es realitzarà una o diverses convocatòries públiques del Fons de Beques UJI, i les ajudes individuals seran d'un import mínim de 1.000€.

El 100% de les donacions rebudes per al Fons de Beques UJI es destinarà íntegrament a la dotació de les ajudes.

Mamen Pastor Verchili
Vicerectora d'Estudiantat i Vida Saludable
vevs@uji.es

Tu també hi sumes. Fes-te'n donant!

mecenatge@uji.es