SCP

Per realitzar la teua donació a aquesta campanya tens 3 opcions disponibles, comprova quina és la millor per a tú.

1. Busca el tòtem al campus (donació amb targeta bancària)

2. Descarrega't la APP (donació amb targeta bancària i bizum)

3. Transferència bancària

1. Busca el tòtem al campus

L'UJI ha instal·lat al campus un tòtem de l’empresa Foodration4all, que ha desenvolupat el projecte “Nadie sin su ración diaria”, per a poder realitzar aquesta campanya de donacions al Banc d'Aliments de Castelló en el campus. Aquest tótem anirà canviant d'ubicació, troba'l i realitza la teua donació.

Per favor, registra't al tòtem amb el teu correu UJI (xxx@uji.es). D'aquesta manera podrem saber quanta gent de la comunitat universitària s'ha sumat a la campanya.

On està el tòtem? | Instruccions per a utilitzar el tótem

2. Descarrega't la APP

Descarrega't la app Nadie sin su ración diaria, creada per Foodration4all per realitzar la teua donació.  Amb el còdi QR accediràs a l'enllaç per descarregar-te l'app.

Enllaç a l'APP

Amb aquesta app podràs realitzar donacions al Banc d'Aliments de Castelló des del teu telèfon mòbil de manera ràpida i senzilla seleccionanant els productes en el catàleg de l'aplicació. Per a registrar-te utilitza el teu correu UJI (xxx@uji.es), d'aquesta manera podrem saber quantes persones de la comunitat universitària s'ha sumat a la campanya.

Amb un disseny i ús molt senzill i intuïtiu, per a realitzar la teua aportació hauràs de seleccionar els productes, que s'aniran acumulant en la cistella de donacions. Una vegada finalitzat el procés, tan sols hauràs de seleccionar el mètode de pagament (targeta bancària o a través de Bizum) i ja hauràs realitzat la teua donació. El Banc d'Aliments de Castelló s'encarregarà de convertir cada donació en una targeta moneder per a aquelles persones que més ho necessiten.

Aquestes targetes contenen el valor econòmic que pertoca als beneficiàris i poden acudir al supermercat a comprar. Per consegüent, els beneficiaris seleccionen de manera lliure productes i aliments frescos, peribles i d'higiene bàsica.

3. Transferència bancària

També pots realitzar la teua donació realitzant una transferència bancària al Banc d'Aliments de Castelló.

Número de compte: ES04-3058-7456-5927-2000-0355.

En el concepte hauràs d'indicar: "Donació campanya UJI". D'aquesta manera podrem saber quanta gent de la comunitat universitària s'ha sumat a la campanya.

Consulta els avantatges fiscals de la teua donació virtual al Banc d'Aliments de Castelló a l'apartat Deduccions fiscals.