UJI
  • UJI

Vull donar!

29/05/2020 | SCP

Campanya de captació per al desenvolupament d'un fàrmac antiviral contra la COVID-19
Tu també hi sumes, junts contra els efectes econòmics i sanitaris del coronavirus
Dades personals
Llistat públic de donants
  • Sí, el meu nom i la quantitat donada
  • No, sols la quantitat donada
Donació

Pots fer una donació a un o diversos projectes alhora. Si vols donar a més d'un projecte, has d'indicar la quantitat en cadascun dels projectes, i la donació final serà la suma de les diferents quantitats aportades a cada projecte.

Et recordem que, amb la recent modificació de la Llei 49/2002 (sobre els incentius fiscals al mecenatge), els primers 150€ de la donació tenen una deducció fiscal (per als contribuents de l'IRPF), del 80% i d'un 35% per a la resta dels diners aportats. Si l'aportació es realitza a un dels dos projectes d'investigació, aquestes deduccions s'incrementen al 85% i al 40%, respectivament. Pots obtenir més informació a l'apartat Deduccions fiscals de la campanya.

Projecte d'Investigació per al desenvolupament d'un fàrmac antiviral contra la COVID-19. Inhibidors de cisteïna proteases contra el SARS-CoV-2 (descripció)
  • 0 euros 5 euros 10 euros 20 euros 50 euros 100 euros 150 euros 200 euros 500 euros

Altres projectes
Fons de beques PostCOVID-19 (descripció)

Estudi per analitzar i reduir els riscos de contagi amb COVID-19 als quiròfans hospitalaris. Anàlisi de la seguretat en les cirurgies en temps de pandèmia (descripció)

Donació genérica. Es destinarà l'aportació al projecte que més ho necessite.

Targeta crèdit/dèbit
Rebut bancari (pagament en sucursal bancària)
En la nòmina de setembre (*)
(*) Sols PAS i PDI de la Universitat Jaume I. Se demanarà l'usuari i la clau si no s'està prèviament autenticat a l'e-ujier.
Accepte els Termes i condicions de les donacions en línia a la Universitat Jaume I

Tots els camps són obligatoris excepte els marcats com a (opcional).

Necessites ajuda per a emplenar el formulari? Tens algun dubte o problema? Prefereixes un altre sistema de pagament? Fes-nos la teua consulta a somujicontracovid@uji.es i et contestarem el més ràpid possible.

Informació básica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Universitat Jaume I. Finalitat del tractament: Gestió de les donacions de caràcter voluntari a la Universitat Jaume I. Legitimació: Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats; Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats; Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats sense finalitats lucratives i dels incentius fiscals al mecenatge; Llei 20/2018, de 25 de juliol, de la Generalitat, del mecenatge cultural, científic i esportiu no professional a la Comunitat Valenciana; consentiment de l'interessat. Destinataris: Agencia Estatal de Administración Tributaria; Publicació en mitjans de l'UJI. Drets: Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l’oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15. Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades a Informació del tractament:donacions UJI.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions