UJI

Xarxa Nacional

22/02/2021 | SCP

Els ambaixadors i ambaixadores UJI som l'enllaç entre el futur estudiantat i l'UJI. Ens fiquem en contacte amb el nostre centre de secundària per tal de proposar-los accions com xerrades, trobades, etc. que puguen ser d'utilitat a l'estudiant de secundària. Mitjançant la nostra experiència, intentem transmetre una visió àmplia de la universitat. Tenim presència en tot el territori nacional.

L'acció bàsica que desenvolupem és ser l'enllaç entre el nostre antic centre de secundària i l'UJI, on organitzem una xerrada i lliurem material informatiu a l'estudiantat, professorat i servei d'orientació de l'IES perquè coneguen la nostra universitat.
També podem donar suport a l'UJI durant la realització de fires estudiantils, com a personal de suport en stand, responent als dubtes i lliurant material informatiu als interessats.
Els ambaixadors i ambaixadores Nacionals de l'UJI organitzem totes les nostres activitats d'acord a la nostra disponibilitat i horaris.
* Les hores que dediques al programa ambaixadors, poden ajudar-te a obtenir crèdits ECTS així com aconseguir beneficis com: 1 any de SAUJI PREMIUM gratuït i el pagament del desplaçament i dietes en el cas de participar en alguna fira nacional.

Requisits:

• Ser Estudiant*, PDI o PAS de l'UJI
  • Tenir possibilitat de contactar amb el teu antic IES o disponibilitat per participar en alguna fira estudiantil que es realitze al llarg del curs acadèmic en què t'has inscrit

*Ser proposat pel vicedegà-na de la teua titulació

Contacte:

embajadornacional@uji.es