Xarxa Nacional

13/11/2023 | SCP

Els ambaixadors i ambaixadores UJI som l'enllaç entre el futur estudiantat i l'UJI. Ens fiquem en contacte amb el nostre centre de secundària per tal de proposar-los accions com xerrades, trobades, etc. que puguen ser d'utilitat a l'estudiant de secundària. Mitjançant la nostra experiència, intentem transmetre una visió àmplia de la universitat. Tenim presència en tot el territori nacional.

L'acció bàsica que desenvolupem és ser l'enllaç entre el nostre antic centre de secundària i l'UJI, on organitzem una xerrada i lliurem material informatiu a l'estudiantat, professorat i servei d'orientació de l'IES perquè coneguen la nostra universitat.
També podem donar suport a l'UJI durant la realització de fires estudiantils, com a personal de suport en stand, responent als dubtes i lliurant material informatiu als interessats.

A més podem col·laborar en diverses activitats, com ser influencers de la uji, gravar vídeos per al Servei de Comunicació de l'UJI i col·laborar en diverses activitats que es realitzen durant el curs com a organitzadors.

Els ambaixadors i ambaixadores Nacionals de l'UJI organitzem totes les nostres activitats segons la nostra disponibilitat i horaris.
* Les hores que dediques en el programa ambaixadors, poden ajudar-te a obtindre fins a 2 crèdits ECTS així com aconseguir els següents beneficis en funció de la implicació durant en curs:

Beneficis:

- 1 any de SAUJI PREMIUM gratuït.
- Pagament del desplaçament i dietes en el cas de participar en alguna fira nacional.
- 1 any de Targeta Esportiva del Servei d'Esports.
- Termini ampliat del préstec dels llibres de la biblioteca.
- Inscripció preferent en cursos i tallers durant el curs.
- Material protocol·lari de l'UJI.

Requisits:

• Ser Estudiant*
  • Tindre possibilitat de contactar amb el teu antic IES o disponibilitat per a participar en alguna fira estudiantil que es realitze al llarg del curs acadèmic en el qual t'has inscrit.
  • Escriure una breu carta de motivació, àudio o vídeo.

*Ser proposat pel vicedegà-na de la teua titulació i/o inscriure's com a participant

Contacte:

embajadornacional@uji.es