panoramica UJI

Ambaixadors i ambaixadores internacionals

11/10/2018 | SCP

Qui som?

Estudiantat, professorat i personal d’administració i serveis de l’UJI que donem suport a l’UJI mentre realitzem una estada en l’estranger.
Ens sentim identificats amb la nostra Universitat i volem destacar els seus punts forts a través de la nostra pròpia experiència.

Què fem?

• Lliurem material promocional de l’UJI a l’oficina de relacions internacionals de la universitat de destinació.
• Participem en fires estudiantils, setmanes culturals i altres activitats de promoció universitària.

El nostre objectiu és portar la nostra experiència UJI allà on anem, per la qual cosa aprofitem les nostres estades en l’estranger (intercanvi, estades de formació, docència o investigació, etc.) per a realitzar diverses activitats, d’acord amb la nostra disponibilitat i horaris.
L’acció bàsica que desenvolupem és el lliurament d’un lot informatiu de l’UJI a l’oficina de relacions internacionals estrangera, on ens presentem com a ambaixadors o ambaixadores.
A més, depenent de la duració de la nostra estada i la nostra disponibilitat, podem organitzar xarrades sobre l’UJI amb els nostres companys i companyes de classe o participar en fires estudiantils, setmanes culturals i altres esdeveniments, per tal de respondre dubtes i lliurar material informatiu a les persones que tinguen interès en l’UJI.

Requisits:
- Ser estudiant, PDI, PAS o antic alumnat de l’UJI.
- *Estudiantat: comptar amb el vistiplau d’un professor o professora de l’UJI (contactarem amb ells per correu electrònic per a fer-los un parell de preguntes sobre el vostre exercici).
- Emplenar el formulari de registre en línia.
- Tenir programada una estada en l’estranger durant el curs acadèmic en què es realitza la inscripció (intercanvi, mobilitat docent, estada formativa, d’investigació, etc.).

Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya