UJI

Última modificació: 23/04/2018 | Font: SCP

SISÈ ANIVERSARI I LLIURAMENT DE DIPLOMES DEL PROGRAMA AMBAIXADORS I AMBAIXADORES DE LA UJI.

07 de maig 2018, 12.00h - Sala de premsa (edifici de rectorat)

1. Presentació d'autoritats i benvinguda
2. Presentació de dades a càrrec de la vicerectora Inmaculada Fortanet.
3. Projecció de vídeo del programa.
4. Experiències d'ambaixadors.
5. Lliurament de diplomes als ambaixadors i ambaixadores actius en el curs acadèmic 2017/2018
6. Intervenció de Juan Carlos Navarro, representant de BP (empresa patrocinadora).
7. Comiat i foto de grup

*******************************************************************************************************************************************************

CINQUÈ  ANIVERSARI DEL PROGRAMA AMBAIXADORS I AMBAIXADORES DE L’UJI

LLIURAMENT DE DIPLOMES I EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA

Lloc:Sala de premsa

Dia: 10 de maig 2017, 12.30h

1. Presentació d'autoritats i benvinguda del rector

2. Presentació del programa per la vicerectora Inmaculada Fortanet.

3. Intervenció de dos representants de la Xarxa d'Ambaixadors i Ambaixadores de l’UJI

4. Lliurament de diplomes als ambaixadors i ambaixadores actius en el curs acadèmic 2016/2017

5. Intervenció de Juan Carlos Navarro, representant de BP (empresa patrocinadora)

6. Comiat del rector i inauguració de l'exposició fotogràfica al vestíbul de davant de la cafeteria de Rectorat

7. Pegada de fotografies al mural ​

************************************************************************

FIRA QS WORLD GRAD SCHOOL TOUR
En uns dies, la Universitat Jaume I estarà present a la Fira QS World Grad School Tour. Estarem a: Quito, Equador febrer 13; Ciutat de Mèxic, 15 de febrer i Bogotà, Colòmbia el 15 de febrer, 2016. Us esperem !!!

PRIMERA TROBADA D'ANTICS ALUMNES DE L'UJI A BOGOTÀ, COLÒMBIA

El 02 de novembre, 2016 es durà a terme la Primera Trobada d'Antics Alumnes de l'UJI a Bogotà, Colòmbia, en què participaran més d'una vintena de titulats de la Universitat Jaume I per a col·laborar en nous projectes d'integració, com la creació d'un Club d'Antics Alumnes i Ambaixadors de l'UJI.

Lloc: Restaurant Martin Fierro, (Avinguda L'Esperança N48-72)
Hora: 16:00 hores.

L'UJI PRESENT A EUROPOSGRADOS COLÒMBIA

Per quart any consecutiu, la Universitat Jaume I estarà present a la Fira Europosgrados Colòmbia, els propers dies 5 de novembre a Medellín, i 7 i 8 de novembre, 2016 a Bogotà. Personal de l'UJI estarà present per respondre a tots els dubtes. Així que si tens interès en venir a estudiar un postgrau a Espanya, 'no has de faltar !!

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions