UJI

Programa Ambaixadors i Ambaixadores

18/10/2019 | SCP

Som un grup de persones entusiastes i compromeses amb la vida acadèmica de l’UJI. Pertanyem a diferents ciutats i països del món i representem la Universitat de forma positiva allà on anem.

Formem un grup universitari actiu i disposat a facilitar l’accés a la informació als futurs membres de la comunitat universitària en la seua primera presa de contacte amb la Universitat.

Impartim xarrades informatives, proporcionem informació actualitzada i participem com a representants de l’UJI en esdeveniments externs.

SET ANYS FENT XARXA

La nostra xarxa d'ambaixadors internacionals segueix funcionant molt bé. En el curs acadèmic 2018-2019, vam sumar 51 ambaixadors internacionals en actiu. Els nostres representants han visitat 14 països diferents i al voltant de 63 universitats i altres institucions educatives. Però encara més enllà de les xifres d’enguany, volem ressaltar que de l’any 2012 a l’any 2018, 321 centres educatius i institucions a tot el món han tingut almenys un contacte amb nosaltres. 123 a Amèrica, 131 a Europa, 59 a Àsia, quatre a Àfrica i quatre a Oceania.

Renoneixem a tots i totes els que han contribuït a generar sinergies i llaços que van més enllà de l’estrictament institucional, han compartit experiències, han estret vincles i contribuït a obrir nous horitzons en la internacionalització de l’UJI. Moltes gràcies!

Contacte àrea internacional:
Oficina de Relacions Internacionals