UJI

Programa Ambaixadors i Ambaixadores

09/05/2018 | SCP

Som un grup de persones entusiastes i compromeses amb la vida acadèmica de l’UJI. Pertanyem a diferents ciutats i països del món i representem la Universitat de forma positiva allà on anem.

Formem un grup universitari actiu i disposat a facilitar l’accés a la informació als futurs membres de la comunitat universitària en la seua primera presa de contacte amb la Universitat.

Impartim xarrades informatives, proporcionem informació actualitzada i participem com a representants de l’UJI en esdeveniments externs.

SIS ANYS FENT XARXA

XARXA NACIONAL

En la Xarxa nacional, enguany tenim 61 representants nacionals en actiu. Aquesta xarxa continua sent un referent en la prescripció dels estudis enfront del futur estudiants, que pren com a referència l'experiència que trasllada l'ambaixador UJI, de forma propera, acudint al seu antic institut i orientant-ho en fires educatives, taules redones i altres esdeveniments.

La majoria dels nostres ambaixadors es concentren en les províncies d'influència de la nostra Universitat: Castelló, València i Terol, però també tenim alguns ambaixadors a Tarragona, Albacete, Alacant, Jaén o Bilbao.

XARXA INTERNACIONAL

La nostra xarxa d'ambaixadors internacionals segueix funcionant molt bé. En el curs acadèmic 2017-2018, vam sumar un total de 125 ambaixadors internacionals en actiu. Els nostres representants han visitat 26 països diferents i al voltant de 80 universitats i altres institucions educatives: 28 d'elles localitzades a Amèrica, 29 a Europa, 19 a Àsia i 1 a Oceania. Tot un assoliment que mereix ser reconegut.

A més d'aquestes accions, des de la gestió del programa en el Servei de Comunicació i Publicacions, s'han impulsat altres iniciatives per a facilitar les labors dels ambaixadors i ambaixadores, així com per a impulsar la internacionalització de la nostra universitat.

Contacte: Àrea de Comunicació Corporativa i Patrocini (SCP)
Correu: embajadorinternacional@uji.es
Telèfon: 964 72 9189