Beques i Ajudes

12/02/2025 | VEVS
Compartir

Compartir

Linkedin
BlueSky
Facebook
Mastodon
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Beca d’iniciació a la investigació (Projecte «PROJECTE PERSONAL DE SUPORT A LA INVESTIGACIÓ D’ANTONIO GALLARDO IZQUIERDO» – Codi 19I238 – Dirigit per: Antonio Gallardo Izquierdo, Departament d’Enginyeria Mecànica i Construcció)

  • Beques i Ajudes
  • Investigació
Termini tancat

Termini

Del 13/03/2025 al 31/03/2025

Qui les pot sol·licitar:

Estudiantat de grau
Estudiantat de màster
Personal Investigador en Formació (Doctorat)
Personal tècnic de gestió (PTGAS)
Personal docent e investigador (PDI)

Import màxim de l'ajuda individual

1800.24 euros

Requisits per poder presentar-se

Poden participar en la present convocatòria les persones físiques que reunisquen els següents requisits:

1r Estudiantat de l’UJI del Màster Universitari en Eficiència Energètica i Sostenibilitat que no haja superat tots els crèdits de què consta la titulació o els crèdits extra dels quals se n’haja pogut matricular.

2n Posseir la nacionalitat espanyola, ser nacional d’un estat membre de la Unió Europea o d’un altre país no pertanyent a la UE amb permís de residència o d’estudis a Espanya i amb la documentació identificativa en vigor, en el moment de la incorporació a la beca.

Documentació a aportar

Documentació que s’ha de presentar:

a) En cas que els estudis de grau/màster no s’hagen realitzat a la Universitat Jaume I, certificat acadèmic oficial detallat en el qual figuren les qualificacions obtingudes, la data d’obtenció de les qualificacions i la nota mitjana de l’expedient acadèmic, segons el Reial decret 822/2021, de 28 de setembre, del Ministeri d’Universitats. Les persones sol·licitants que han cursat els estudis a l’estranger han d’adjuntar així mateix la declaració d’equivalència de la nota mitjana, que es pot sol·licitar en la pàgina web Equivalència de notes mitjanes d’estudis universitaris realitzats en centres estrangers.

Si la certificació acadèmica està expedida en un idioma diferent de l’espanyol o català s’ha d’adjuntar la corresponent traducció jurada a una de les dues llengües oficials de l’UJI.

b) Currículum amb justificació documental del grau de compliment dels criteris de baremació indicats en la base novena d’aquesta convocatòria.

En tot cas, perquè es puga realitzar la baremació ha d’acompanyar-se, necessàriament, l’oportuna documentació acreditativa dels mèrits al·legats. Les persones sol·licitants es responsabilitzen de l’autenticitat i veracitat de les dades consignades en la sol·licitud i documentació complementària.

Les aspirants amb condició de víctimes de violència de gènere:
Les dones víctimes de violència de gènere que participen en aquesta convocatòria poden sol·licitar l’anonimització de les seues dades identificatives. A aquest efecte, les dones interessades han de formular la petició corresponent en la sol·licitud de participació en el present procés selectiu utilitzant el model Sol·licitud d’anonimització de les dades de la dona víctima de violència de gènere.

Enllaç per a descarregar la documentació a aportar

Dades de persona/unitat de contacte

Oficina de Cooperació en Investigació i Desenvolupament Tecnològic
lagea@uji.es
7367

Fora de termini de tramitació

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Estudiantat i Vida Saludable