Beques i Ajudes

12/02/2025 | VEVS
Compartir

Compartir

Linkedin
BlueSky
Facebook
Mastodon
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Ajudes per a l'organització d'activitats socioculturals o d'especial interés per a les associacions universitàries o grups formats per estudiantat de la Universitat Jaume I per al curs 2024/25.

  • Beques i Ajudes
  • Associacions
Queden 13 dies

Termini

Del 11/03/2025 al 27/03/2025

Qui les pot sol·licitar:

Estudiantat de grau
Estudiantat de màster
Personal Investigador en Formació (Doctorat)
Personal tècnic de gestió (PTGAS)
Personal docent e investigador (PDI)

Import màxim de l'ajuda individual

2000 euros

Requisits per poder presentar-se

- Podran beneficiar-se d'aquestes ajudes:
a) Les associacions inscrites en el Registre d'associacions de la Universitat Jaume I.
b) Grups d'alumnes d'estudis oficials de la Universitat Jaume I formats per un mínim de 5 persones. Aquesta activitat haurà d'anar avalada pel professorat del grau. No podrà dissoldre's el grup fins que haja transcorregut el termini de prescripció previst en els articles 39 i 65 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, de subvencions.

- La proposta de l'activitat, així com la temàtica no poden entrar en contradicció amb els principis i finalitats de la Universitat Jaume I continguts en el títol preliminar dels seus Estatuts.

- El congrés o activitat s'ha de realitzar durant el curs 2024/25, o des de l’1 de setembre de 2024 fins al 31 d’agost de 2025.

Documentació a aportar

Les entitats interessades en participar en aquesta convocatòria hauran d'omplir el formulari de sol·licitud que figura en la següent adreça: https://www.uji.es/institucional/ajudes-premis/associacionisme/orgcongressos/

Enllaç per a descarregar la documentació a aportar

Dades de persona/unitat de contacte

Unitat de Dinamització i Participació de l'Estudiantat i Associacions
agenda-associativa@uji.es
+34 964 729280

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Estudiantat i Vida Saludable