Ajudes per a la promoció de l’associacionisme i la participació entre la comunitat universitària.

05/02/2025 | VEVS
Compartir

Compartir

Linkedin
BlueSky
Facebook
Mastodon
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Qui les pot sol·licitar: Les associacions inscrites al Registre d'Associacions de la Universitat Jaume I

Requisits: Presentació del programa o projecte d'activitat de les activitats a realitzar entre les quals:

  • Foment de l’associacionisme i la participació.
  • Formació i estudi sobre temes de joventut, universitaris, interculturals, així com la participació de l’associació en activitats de caràcter nacional i internacional, etc.
  • Activitats culturals.
  • Organització de  jornades, trobades, cursos, conferències, concursos, de caràcter acadèmic, etc.
  • Activitats de difusió de la mateixa associació

Criteris de selecció: els que fixa la convocatòria. 

Import màxim per associació: 2000 €

Convocatòria en marxa

Termini de presentació de sol·licituds: fins el 19/02/2025.

FORMULARI DE SOL·LICITUD.

 

ACCEPTACIÓ DE LES AJUDES (al momento de la concessió)

  1. Document d’acceptació
  2. Declaració responsable de beneficiaris de subvencions i ajudes de l’UJI
  3. Vincle de tercers

 

JUSTIFICACIÓ DE LES AJUDES

  1. Memòria de les activitats realitzades i certificat del tresorer/a de l’entitat
  2. Factures originals i justificants de les despeses. Les factures i els justificants de pagament d’aquestes es presentaran en un sol arxiu pdf de manera ordenada segons la relació de les factures presentada en el certificat del tresorer.
Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Estudiantat i Vida Saludable