UJI
  • UJI
  • Estudis
  • Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats

Màrqueting i Investigació de Mercats

02/07/2021 | InfoCampus

Les organitzacions s’enfronten hui a entorns que poden qualificar-se no sols com a globals sinó també com a dinàmics, turbulents i competitius. Al mateix temps, els públics objectius s’han convertit en grups més informats i qualificats i, per tant, més exigents en les seues demandes. Aquestes noves perspectives obliguen les organitzacions a actuar de manera diferent i a prioritzar el coneixement profund d’aquests públics i les seues exigències per a poder oferir-los una atenció completa, personalitzada i diferenciada, és a dir, a ser capaces de caracteritzar el mercat en el qual actuaran i poder així desenvolupar una estratègia de màrqueting que proporcione un valor major. [Llegir més]

Aquest màster és interuniversitari amb la Universitat de València-Estudi General (universitat coordinadora).

Modalitat: presencial.

Vídeo complet de la presentació del màster a la Setmana d'Orientació

Informació proporcionada per: InfoCampus