UJI

Igualtat i Gènere en l'Àmbit Públic i Privat

14/04/2021 | InfoCampus

La igualtat efectiva de dones i homes i la prevenció de la violència de gènere formen part del dia a dia en l'organització i la gestió de les administracions públiques, les empreses i els centres de recerca. Aquestes organitzacions treballen cada vegada més amb personal universitari qualificat per a elaborar, executar, avaluar i comunicar actuacions en aquest ampli camp professional.

Aquest Màster Interuniversitari té com a objectiu justificar la igualtat efectiva de dones i homes com a valor social, moral, polític, econòmic i jurídic. També permet comprendre la perspectiva de gènere i aplicar les seves principals eines: informes, guies, plans, protocols, indicadors, estudis, etc.

Aquest programa oficial de postgrau ofereix tres intensificacions al seu estudiantat: orientació professional en agent d'igualtat d'oportunitats, orientació professional en prevenció de la violència de gènere i orientació en recerca feminista i de gènere. [Llegiu més]

Aquest Màster és interuniversitari amb la Universitat Miguel Hernández d'Elx.
Modalitat: a distància

Col·labora