UJI

24/03/2021 | InfoCampus

Aquest màster ofereix una formació de qualitat que combina l’ensenyament avançat de l’economia des d’un enfocament més específic en el coneixement de l’organització dels mercats, la presa de decisions dels agents econòmics i l’economia internacional. El màster té com a objectiu proporcionar a l’estudiantat tant una visió àmplia i rigorosa de la disciplina com les eines analítiques necessàries per a dur a terme una anàlisi econòmica sòlida. L’estudiantat del màster interactuarà amb professorat que té una excel·lent reputació i una àmplia experiència en investigació i docència. La majoria del professorat posseeix títols de postgrau d’universitats de gran prestigi internacional (London School of Economics, Universitat de Warwick, University College  London, Queen Mary and Westfield College, Universitat d’Illinois, Universitat de Michigan, College of Europe, entre altres).

Modalitat: presencial.

Idioma de docència: anglès.

Informació proporcionada per: InfoCampus