UJI

Presentació

El Màster Universitari en Cooperació al Desenvolupament (MCAD) respon a la necessitat d'ofertar per part de les cinc universitats públiques valencianes una formació d'alt nivell en Cooperació al Desenvolupament. La complexitat i creixent preocupació sobre les qüestions del desenvolupament i la pobresa ha portat a organismes internacionals, Estats i entitats socials a multiplicar els recursos destinats a un sector que demanda professionals qualificats i qualificades amb una formació específica i interdisciplinària. En aquest espai, el MCAD ofereix una formació comuna en cooperació al desenvolupament i set especialitats que comprenen l'ampli espectre professional en aquest àmbit. En la Universitat Jaume I  es troben acreditades l'especialitat de Cooperació i Polítiques de Desenvolupament (modalitat e-learning) i l'especialitat d'Acció Humanitària Internacional (modalitat presencial).

Durant aquest curs en la Universitat Jaume I, unicament s'oferta l'Especialitat en Cooperació i polítiques del Desenvolupament (modalitat en línia).

Entitats col·laboradores i participants

Logos entitats col·laboradores i participants

Informació proporcionada per: InfoCampus