UJI

Gestió Financera i Comptabilitat Avançada

10/07/2020 | InfoCampus

El Màster Universitari Gestió Financera i Comptabilitat Avançada aporta als estudiants una formació avançada en el camp de l'economia financera i comptabilitat que els va a permetre incorporar-se en equips de treball que desenvolupen la seua activitat en el món de la recerca o de l'empresa. Igualment, els permetrà integrar-se activament en qualsevol organisme de caràcter públic. [Llegir més]

Modalitat: presencial.

Informació per a l'estudiantat: “L’estudiantat que per causes derivades de la crisi sanitària provocada pel SARS-COVID-19, de manera justificada, no puga assistir a les activitats formatives programades per al curs 20/21, podrà sol·licitar, en el moment de ser admès a la titulació,  la dispensa d'assistència a les classes presencials. De ser aprovada, aquesta dispensa serà aplicable a tot el curs acadèmic”.

Informació proporcionada per: InfoCampus