panoramica UJI
Coordinació del treball final de màster

La coordinació del treball de fi de màster (TFM) recau en la comissió gestora del màster, això és, la Dra. Esther Monzó, la Dra. Ulrike Oster i el Dr. Josep Marco. Aquesta comissió aprova les directrius que guien l'elaboració del treball, assigna a l’estudiantat el professorat que dirigirà el treball en funció de tema i enfocament i nomena els membres dels tribunals que avaluen els treballs. La gestió diària del TFM (resoldre els dubtes de l’estudiantat abans de l’assignació de directora o director, intervenir entre professorat i estudiantat en cas de malentesos o conflictes, etc.) correspon a la coordinadora del màster, la Dra. Esther Monzó.

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu
Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat