UJI

Novetats relatives al informe favorable d'ANECA

Última modificació: 19/09/2018 | Font: InfoCampus

El Màster Universitari en Didàctica de la Música comunica que la Universitat ha rebut l'informe favorable de l'ANECA en relació a les modificacions sol·licitades.

Aquestes modificacions contenen, entre unes altres, l'acceptació de nous perfils que inclouen ara a titulats universitaris, d'una àmplia oferta, que disposen del grau professional de música. Aquest nou perfil d'accés permetrà atendre la demanda social de formació didàctica per al professorat en Escoles de Música a més del perfil específic del professorat de Conservatori Professional, col·locant així al nostre màster com a líder en la seua especialitat, i que té com a tercer element destacat en les seues modificacions l'enfortiment del seu vessant investigador.

En aquesta nova etapa, el Màster Universitari en Didàctica de la Música es planteja un triple repte:

1. Aconseguir la formació del professorat del millor conservatori professional possible.

2. Aconseguir la millor formació i reconeixement del professorat de les Escoles de Música.

3. Aconseguir que els nostres egressats disposen de la preparació necessària perquè la recerca i la innovació donen el salt avance que l'Educació Musical Superior, Professional i Elemental es mereixen.

I tot açò, des del teixit de la nostra pròpia identitat com no podria ser d'una altra manera, una institució superior pública de la Comunitat Valenciana: la Universitat Jaume I.

Informació proporcionada per: InfoCampus