UJI

Per què estudiar aquest grau a l’UJI?

• Grups reduïts que permeten una atenció personalitzada.
  • Centre d’Autoaprenentatge de Llengües (CAL), amb una àmplia oferta de materials audiovisuals i equip d'assessorament en diferents llengües (alemany, anglès, català, francès o italià).
  • Programes Erasmus amb universitats europees i programes de mobilitat amb universitats nacionals i universitats dels EUA, Canadà, el Marroc, Rússia, Malàisia, Indonèsia, Japó, Corea, Taiwan, Xina i Austràlia.
  • Alta inserció laboral dels titulats i titulades en Turisme.
  • Activitats complementàries: Congrés Internacional de Turisme, fira FITUR, visites a destinacions d’interior, museus, hotels, càmpings, festivals.
  • Recursos bibliogràfics específics per al grau en Turisme dins la biblioteca general.
  • Àmplia oferta de pràctiques en empreses i organismes públics.
  • S'ofereixen 18 crèdits d'assignatures en anglès com a llengua vehicular, i és obligatori cursar 12 d’aquests crèdits com a mínim.
  • Programa d'acció tutorial universitari (PATU): aquest grau ofereix als estudiants de primer curs un programa específic amb la finalitat d'ajudar-los en l'adaptació a la Universitat Jaume I i d'integrar-los en la vida universitària.
Informació proporcionada per: InfoCampus