UJI

Grau en Humanitats: Estudis Interculturals - Grau en Història i Patrimoni

Última modificació: 24/02/2020 | Font: InfoCampus

Consultar el Calendari i Procediment del Programa individualitzat de Segona Titulació dels graus en Història i Patrimoni i Humanitats: Estudis Interculturals.

L'estudiantat del grau en Humanitats: Estudis Interculturals (pla 2010) pot obtenir un segon títol:

• Grau en Història i Patrimoni ( pla 2010): s’han de superar 48 crèdits ECTS de 4t curs d’aquest grau.

L'estudiantat del grau en Història i Patrimoni (pla 2010) pot obtenir un segon títol:

• Grau en Humanitats: Estudis Interculturals ( pla 2010): s’han de superar 48 crèdits ECTS de 4t curs d’aquest grau.

L'estudiantat del grau en Humanitats: Estudis Interculturals (pla 2015) pot obtenir un segon títol:

L'estudiantat del grau en Història i Patrimoni  (pla 2015) pot obtenir un segon títol:

Informació proporcionada per: InfoCampus