UJI

Per què estudiar aquest grau a l’UJI?

• Aprendràs en grups reduïts, amb tracte directe amb el professorat del grau.
  • Gaudiràs de noves i instal·lacions molt equipades: laboratoris, tallers, aules multimèdia, aules d'informàtica, programari d'enginyeria, instal·lacions esportives, entre altres.
  • Et formaràs en una de les titulacions més sol·licitades pel mercat nacional i internacional.
  • Tindràs la possibilitat de realitzar pràctiques acadèmiques en empreses per acostar-te al món laboral, on, a més, podràs realitzar el treball de final de grau.
  • Podràs participar en els equips de competició UJI Motosport i MotoStudent.
  • Tindràs la possibilitat de pertànyer al grup d'alt rendiment per a potenciar la teua formació en enginyeria i afermar l'anglès.
  • Podràs cursar part dels teus estudis en altres centres nacionals i internacionals, especialment dins del doble títol EURUJI amb els INSA de Lió o de Tolosa (França).
  • Optaràs a cursar una segona titulació (grau en Enginyeria Elèctrica) o accedir al màster universitari en Enginyeria Industrial per a completar la teua capacitació professional.
  • Programa d’acció tutorial universitari (PATU). Aquest grau ofereix a l'estudiantat de primer curs un programa específic amb la finalitat d’ajudar-los en l’adaptació a la Universitat Jaume I i d’integrar-los en la vida universitària.
Informació proporcionada per: InfoCampus