panoramica UJI
Per què estudiar aquest grau a l’UJI?

• En finalitzar el grau hi ha la possibilitat de continuar els estudis i cursar el màster en Enginyeria Industrial  per a assolir atribucions professionals completes en l'àmbit de l'enginyeria industrial amb un perfil multidisciplinari.
  • També hi ha la possibilitat de matricular-se en el programa d'intercanvi internacional d'alt rendiment EURUJI en els INSA de Lió o Tolosa (França) i d'obtenir una doble titulació en enginyeria (enginyeria per l'INSA i màster Universitari en Enginyeria Industrial per la Universitat Jaume I.
  • Laboratoris cientificotècnics nous i ben equipats, aules d’informàtica i disponibilitat de programes informàtics especialitzats d’enginyeria.
  • Es realitza una estada en pràctiques de 300 hores en una empresa professional abans de finalitzar el grau i es du a terme el treball de final de grau en un entorn professional.
  • Grup d’alt rendiment (ARA) per a potenciar la formació en anglès a través d'estudis tècnics, així com cursos tècnics i altres activitats en anglès.
  • Programa d’acció tutorial universitari (PATU). Aquest grau ofereix a l'estudiantat de primer curs un programa específic amb la finalitat d’ajudar-los en l’adaptació a la Universitat Jaume I i d’integrar-los en la vida universitària.

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu
Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat